Coldplay - Every teardrop is a waterfall

Kom hem vid 01.00 så har varit hemma några timmar. Har inte gjort ett dugg, bara suttit här i soffan och försökt att tänka ut något som fördriver tiden lite, de fick bli att kolla på gamla filmer på mig och mina vänner, haha! Ett gott skratt har jag fått mig iallafall :) Börjar känna mig lite trött så blir nog att göra sig klar för kvällen (natten) och lägga sig. ska faktiskt ställa klockan på 10.00 och försöka komma upp då. Något jag mera jag skulle vilja försöka med är att trycka in musik i öronen och gå ut och gå till morgonen när ja vaknar och komma hem och äta en god frukort, men känns som att jag inte kommer göra de, men ja vill verkligen! Får se hur de blir med den saken :) 


En låt jag verkligen fastnat för, jag älskar låten. Den gör mig verkligen glad på något sätt! ♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: