Faaaaaan

Jag har verkligen vaknat på fel sida idag! För de första så vaknade jag 17.30 och för de andra så skulle ja tvättat idag. Igår hade jag det trevligt här hemma iallafall! Hyla kom hit och vi tog oss lite alkohol och godis och gud vet vad! Hade det riktigt trevligt tillsammans med henne! Senare kom Josse hit, satt och pratade lite med henne. Jag, Hyla och Josse drog ut en sväng. Va helt dött ute på Hagfors. När ja börja bli trött och tänkte gå hem för att sova så ringer min vän Carro och vill ha med mig till Karlstad för att hämta lite folk. Vad gör man inte för sina vänner? Blev självklart med :) När vi kom hem blev de sängen direkt för mig! Somnade vid 06.00 typ. Inte så konstigt att jag vaknade så sent! Men nu är ja vaken och arg så nu ska ja ta mig mat. 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: