Söndagsmys :)

Godkväll! Har haft en väldigt mysig kväll. Varit hemma vid Johanna och fått mig mat och massa prat, sånt jag verkligen gillar! Åkte också och köpte lite söndagsmys. Blev inte så mycket med det. Johanna mådde inte speciellt bra så jag gick hem så hon fick vila! Krya på dig snutta. ♥ Så jag fortsätter mitt söndagsmys här hemma tillsammans med skilda världar som jag verkligen fastnat vid igen! Sällskapet blir Marabou och RedBull, det bästa som finns helt enkelt ;) Får se om det blir att sova för min del, har verkligen sovit hela dagen så känner att jag inte kommer sova så mycket inatt och då kommer jag ju också sova bort hela dagen imorgon också. Så blir förmodligen att dygna. Om det blir så så blir det också att tvätta 07.00 till morgonen, för de missade jag ju självklart idag! Får se hur de blir med det! Nu ska jag iallafall mysa ner mig i soffan. Hoppas ni har en bra kväll alla! :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: