Helgen i Karlstad

Hej! Kan börja med att säga att jag har haft en jättebra helg i Karlstad tillsammans med min kusin Jennifer! Dock mådde jag lite dåligt fredagnatt till lördagkväll, hade otroligt ont i magen. Men det gick över :)

På fredag när ja kom dit så åkte vi till Ikea så ja fick köpa mig lite nytt. Tog sen bussen hem till henne och gjorde oss fläskfilé, klyftpotatis och någon god sås som jag inte kommer ihåg namnet på, gott va de iallafall :) Efter maten blev de två filmer sen somnade vi!

På lördag gick vi upp vid 08.00 för att göra oss klara för stallet! Kom iväg vid 11.30 ungefär, haha! Efter stallet så blev det in till Bergvik så jag fick köpa mig skor, hittade ett par på DinSko och jag är nöjd :) När vi kom hem så blev vi sittnas vid datorn och kollade en massa filmer på oss, vad vi skrattade alltså!! Blev också två cider på de för min del :) 

Söndag va de dags att åka hem! Skulle åka vid 11 tiden på morgonen men blev att vi sov lite längre så skulle ta bussen vid 17.05, men satt och väntade på bussen på helt fel ställe! Dom har ju ändrat så bussarna inte åker vid drottninggatan längre, men där satt ja! Dumma mig.. Fick då gå till busstationen och sätta mig där tills nästa buss gick så kom äntligen iväg vid 19.05 och va då hemma vid 20.55! Sov som en prinsessa när ja kom hem! 





Lite bilder som blev tagna på lördag! Mistral heter han och ägaren är självklart Jennifer!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: